Friday, October 1, 2010

Pajero Tergantung

Semalam aku dan pi jumpa Abang Im kat worksyop dia
aku terkejut...nampak gayanya ada projek baru kat worksyop dia ni
dalam aku dok tinjau-tinjau
anak Abang Im bagitau kat aku
yang ayahnya ada projek nak buat kereta buggy

Fuh...hebat
aku suka bab-bab modified ni
yang sempoinya Abang Im ambik chasis Pajero lama yang dia beli kat halfcut
Abang Im beli sebijik Pajero, bawa keluaq chasis dan enjin
hok tu dia pakai untuk nak buat kereta  buggy

Aku dan tengok semalam
proses dia buang minyak diesel dari tangki Pajero tersebut
cuma aku tak dan nak captured proses dia
tapi....
yang best
kita tengok macam mana body Pajero ni depa angkat
dan letak atas tong drum ja
memang aku tak pernah-pernah nampak sebelum-sebelum ni
he...he..he..
cayalah Abang Im...
nanti siap projek buggy dia aku captured gambaq kereta tu

Pajero tergantung 

Sapa nak beli body ni saja boleh la contact aku...hehehe


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...