Wednesday, October 27, 2010

Futsal Team Caca Marba

Petang tadi Zul dah calling semua ahli-ahli team futsal caca marba
Caca Marba nama rasmi yang Zul bagi kat team ni
puncanya aku tak tau kenapa...tapi rasanya sempoi nama tu
hehehehehe
Zul ni kira merangkap captainla untuk team ni

Kedatangan ahli-ahli untuk team ni petang tadi agak memberangsangkan
kira bleh buat 3 team kecil la untuk main bergilir-gilir
cikgu, din, li, aboh, shukri, imam, zul (c), kawan shukri, eddy muz, padil
khairul, kemey, adibayor (mai sat ja...ajak kemey balik...ada on call) dan aku
rancak gak game  petang tadi...kiranya aku tak rasa letih sangat time main tu
tu bila lepas main...sakit abih paha dengan urat keting ni...macam biasa
hehehehehehe

Suasana biasa sebelum game nak start

Court keramat team Caca Marba

Ni kat mana sebenaqnya...Everton ka Batu Dua ka?

Siap dengan warm up lagi...memang nak score betoi-betoi ni

Kasut keramat ni...paling kurang 6 bijik masuk dalam gol

Kapten Team Caca Marba yang berdedikasi tinggi

Macam lampu reban ayam ja....hehehehe

Gaya-gaya star player dok main kat atas pitch ni...hehehe

Scenery ni saja ja aku interframe...aku suka tengok awan tu...hehehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...