Thursday, September 23, 2010

Malam Hujan Renyai

Malam ni aku berkesempatan lepak dengan Black
cuma dua orang kami saja
Azril dan kawan-kawan yang lain tak join
maybe hujan kot
aku pun dah dua tiga malam tak keluar

Shah Cafe
Ramai gak customer Shah Cafe malam ni
aku ngan Black lepak kat corner ja
sebab aku dengan dia ja...so takyah meja besar-besar
tak banyak benda kami dua chatting malam ni
kebanyakkan tentang kerja si Black dan projek terkininya

Keadaan agak pack gak malam ni kat Shah Cafe
Malam ni aku dan Black order teh tarik kaw gelas besar
wif french fries
memang layan sambil bersembang
come with chilli sauce dan mayonis
mantthopp seh...

Ni dia ropanya teh tarik kaw gelas besar kat Shah Cafe
Lebih kurang pukul 10 malam
handset Black pun dah berdering...
tandanya 'mem' dia dah balik keja dan tanggunjawab member aku tu kena pi amik
jadi aku dan Black pun chow
dalam keadaan hujan yang renyai-renyai

Selalunya port ni penuh dengan Liverpool fans...hehehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...