Thursday, October 14, 2010

Ken Block Gymkhana Two The Informercial

Mesti ramai yang tertanya-tanya...apa dia maksud tajuk entry aku kali ni?
Ken Block...erm...aku pun sebenaqnya baru tau pasai dia ni
tu pun bila aku tertengok satu commercial clip yang diuploadkan oleh member aku dalam FB
teruja sebenaqnya aku tengok clip tu...kat sini aku nak credit to Khairul Jasmi
sebab dia dah kenalkan aku dengan clip tu...aku suka

Ok...lepas aku tengok clip tu..aku pun search la dalam internet
sapa itu Ken Block...thru Wikipedia...aku dan dapat info tentang dia
Ken Block ni rupanya seorang pemandu rally antarabangsa
dah banyak team dah beliau sertai...merupakan seorang pemandu rally yang berjaya gak la
di lahirkan pada 21 November 1967...so la ni beliau baru 42 tahun
Sekarang beliau bersama team Monster World Rally Team
banyak la anugerah dah beliau gondol di peringkat negara beliau...dan antarabangsa
DC Shoes la ni lantik beliau sebagai Chief Brand Officer untuk syarikat diorang

Tak banyak aku leh cerita pasal Ken Block ni
sebab aku pun baru nak mengenali beliau...sebab aku jatuh hati kat clip yang aku tengok tu
nanti aku cuba mengenali beliau dengan lebih rapat
time tu baru aku le cerita lebih detail
tapi...apa-apa pun...aku tinggalkan kalian dengan clip yang betul-betul buat aku teruja
sempoi abis.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...