Thursday, April 21, 2011

Sweetheart Oh Sweetheart Episode 4 : The New Engine

Nadi baru pilihan aku dari jenis L2s jugak
Sweetheart aku dah siap dipasang dengan 'nadi' baru lepas kejadian enjin lama aku tenggelam dalam ayaq bah baru-baru ni. Enjin lantai pulak jadi taruhan aku kali ni. Nampak macam takdak masalah la setakat ni. Enjin lantai pun lantailah. Tapi betapa sayangnya aku pada enjin lama hanya sweetheart aku saja yang mengetahui.



Gambaran keseluruhan 'nadi' baru sweetheart aku yang telah siap dipasang oleh Mat Krie
Kalau takdak apa-apa halangan lepas sesi 'berpantang'ni boleh la bawa sweetheart aku 'check perut' kat PUSPAKOM. Hehehe. Bunyi macam pregnant pulak. PUSPAKOM kena pi la beb sebab no enjin dah bertukar. Harap-harap semuanya berjalan lancar. Aku dah tak mau pening-pening dah. 'Berabih' banyak dah aku kat sweetheart aku ni.



Life in Black & White

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...