Saturday, April 23, 2011

Maharaja Lawak Minggu Ke 4


Pada minggu ini aku tak sempat menyaksikan dari permulaan rancangan. Ada kerja sket. Aku cuma berkesempatan menonton persembahan dari Alex, Balas dan Jambu. Bagi aku persembahan oleh Alex dan Balas hanya berada pada tahap minima sahaja tapi mereka masih mampu membuat penonton terhibur. Jambu pula tampil dengan persembahan yang agak mantap pada minggu ini.

Kisah seorang jejaka yang sedang berjogging di sebuah taman rekreasi sambil mencari cikaro akhirnya terjumpa Nora Danish telah menjadi modal persembahan kumpulan Jambu. Seperti kata-kata Apek yang menilai persembahan kumpulan Jambu pada minggu ini "Terbaik, terganas, terbaik, terganas, terbaik, terganas....."

Untuk lain-lain peserta aku tak dapat nak bagi gambaran sebab aku tak sempat nak tengok dari bahagian permulaan rancangan. Untuk minggu ini, Alex telah tersingkir dan sekali lagi Jihan, Man dan Amir mampu menarik nafas lega kerana masih bertahan dalam Maharaja Lawak.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...