Thursday, September 30, 2010

KL Time...

Lepas abis meeting kat Putrajaya aritu
aku ngan member-member ofis
masuk KL...
sebab ada benda perlu disettlekan
tetiba aku lalu kat satu area
tempat ni agak popular dalam suratkhabar sejak kebelakangan ni
korang pun mesti tau gak tempat ni


Ni la tempat tu...ofis Pengasas pruduk NV
Then, Abang Mi ajak pi amik 'barang' dia lak
kat Masjid India
banyak gedung textile kat area ni
memang rambang mata abis
tapi main dengan poket kosong
tak peraya la...he...he...he

Sempat la aku captured gambar bangunan ni masa aku dok melewaq

Lebih kurang pukul 5.30 petang
kami pun gerak keluar dari bumi KL yang begitu sibuk
tak tau la bila nak mai pulak
dalam on the way  balik tu
banyak tempat jugak la kami singgah
terutamanya untuk makan...
tapi tempat yang paling best
ni pic kat bawah ni

Mee udang Aziz Sungai Dua, Penang

Hok ni yang aku kata best  ni
mee udang Sungai Dua
malam tu Mat E makan mee udang tanpa taugeh...RM15.70
CC makan nasi goreng udang...RM16.20
Abang Mi makan mee udang dengan taugeh...RM 15.70
aku....RM 4.50 (nasik ayam + teh o ais)....kikiki
tak leh nak tumpang toi orang kata
sampai umah pukul 2.00 pagi lebih kurang
teruih...jalan.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...