Monday, September 13, 2010

Ex Seri Perlis Old Boys Episode 2

Syawal menjelang, Ramadhan berangkat pergi...
Tak dan aku nak update blog aku ikut arus masa yang begitu pantas.
Aku try update gak gathering dengan old boys Seri Perlis yang pulang beraya untuk tahun ni...

Lokasi : Char Koey Teow, Taman Kemajuan (aku suka port ni...sempoi...thanks to Ali Pak Lah)
Masa : Aku tak ingat mula bila....tapi abis pukul 12:30 malam 1 Syawal 1431H

Old Boys yang mai :
1. Asnizal Sempurna a.k.a Nas Perlis
2. Zuraizee Zulkifli a.k.a Eiji Luzra
3. Mohd Farizan Mat Arshad a.k.a Jan
4. Azli Abdullah a.k.a Ali Pak Lah
5. Khairohisham Shamsudin a.k.a Sham Panjang
6. Amran Hassan a.k.a Amran
7. Muzaidi Othman a.k.a Eddy Muz
8. Aku..........

Dah jadi 'cikgu' dah mamat ni. 

Sham dah jadi orang admin sekarang

Kartunis dah tahap dewa dah skrg...publish mag sendiri

Dari dulu sampai sekarang....minat mendalam dalam bidang sukan

Lecturer in process. Hardcore underground. Sapa yang tau....tau la....ahahahaha

A story of a hardworking boy.....tak putus asa mamat ni

Dua orang ni member sekampung...geng kadet polis sekali dulu-dulu kala
To all ex Seri Perlis 1992 dan SMPs 1993-1995 yang baca blog aku ni...
Di bulan baik lagi mulia...
Aku ingin mengambil kesempatan...
Untuk mengucapkan....
Selamat Hari Raya....Maaf Zahir dan Batin

Last but not least..
Aku nak ucapkan takziah...
Ke atas keluarga yang mana...
Ahli keluarga mereka menjadi mangsa pembunuhan kejam 
Di Ladang Gadong, Tanjung Sepat...
Al Fatihah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...